Treściwie wspieramy biznes od 2009 r.


Poznaj zespół eCopywriting i sprawdź, jak pracujemy.



Karol Leszczyński

Redaktor, copywriter.

Właściciel i założyciel eCopywriting. Przez jego ręce przechodzi każdy tekst. Wyznacza kierunek, tworzy strategie. Copywriter i redaktor od 2009 roku. Zaczynał jako freelancer. Urodził się i mieszka w Toruniu. Lubi podróże, ciekawe historie i aktywny wypoczynek. Zawsze wie, gdzie postawić przecinek – i nie waha się o tym powiedzieć.

Franciszek Budzbon

Copywriter, content marketer, specjalista ds. PR.

Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na UMK (spec. Branding i PR). Aktywny w mediach społecznościowych. Zbiera branżowe doświadczenie od 2009 roku. W eCopywriting praktycznie od samego początku pisze o wszystkim. Wymyśla historie, tworzy narracje, redaguje blogi. Miłośnik literatury, muzyki, rzemieślniczego piwa i Bydgoszczy.

Michał Bleja

Redaktor.

W eCopywriting jest najkrócej - dołączył do zespołu w 2016 roku, choć w branży działa dłużej. Specjalizuje się w pisaniu artykułów tematycznych z obszaru budownictwa, motoryzacji, architektury, finansów i gastronomii. Wie, jak działa czujnik kontraktonu, jak najlepiej wybrać kredyt hipoteczny i jak obniżyć cenę OC.

Zamówienie
  • 1.

    Wyślij wiadomość e-mail z zapytaniem ofertowym.

    W treści dokładnie opisz specyfikację zlecenia: tematykę, rodzaj i ilość tekstu, termin wykonania oraz inne ważne informacje.

  • 2.

    Poczekaj na odpowiedź z wyceną.

    W ciągu 24 godzin od otrzymania wiadomości prześlemy odpowiedź z wyceną, sposobem rozliczenia i warunkami współpracy.

  • 3.

    Rozpocznij współpracę.

    Po zaakceptowaniu warunków możemy rozpocząć współpracę i&nbps;wziąć na siebie zadanie pisania treści.

Jak pracujemy

Przed rozpoczęciem pracy szczegółowo analizujemy zlecenie i przygotowujemy strategię pisania.

  • Określenie grupy docelowej, do której ma być skierowany tekst.
  • Personalizacja przekazu.
  • Zaprezentowanie korzyści.
  • Zachęcenie odbiorcy do aktywnego działania zgodnego z celem firmy.
  • Potwierdzenie słuszności wyboru i gwarancja satysfakcji.
Misja

Niezależnie od rodzaju zlecenia kierujemy się kilkoma ważnymi zasadami, które pozwalają osiągać optymalne efekty współpracy.

  • Jakość tworzonych treści ma dla nas największe znaczenie.
  • Działamy w sposób zaplanowany i zorganizowany.
  • Rozmawiamy, współpracujemy i wspólnie osiągamy wytyczone cele.
  • Pragniemy się uczyć, rozwijać i z każdym kolejnym zleceniem zdobywać cenne doświadczenie.
  • Pracujemy do skutku, aż efekty naszych działań zostaną w pełni zaakceptowane.
  • Zawsze dajemy z siebie to, co najlepsze.