Poznaj zespół eCopywriting i sprawdź, jak pracujemy.
Redaktor, copywriter.
Właściciel i założyciel eCopywriting. Przez jego ręce przechodzi każdy tekst. Wyznacza kierunek, tworzy strategie. Copywriter i redaktor od 2009 roku. Zaczynał jako freelancer. W eCopywriring wszystkie teksty przechodzą przez jego ręce. Wie, gdzie postawić przecinek – i nie waha się o tym powiedzieć.
Copywriter, content marketer, specjalista ds. PR.
Absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na UMK (spec. Branding i PR). Aktywny w mediach społecznościowych. Zbiera branżowe doświadczenie od 2009 roku. W eCopywriting praktycznie od samego początku pisze o wszystkim. Wymyśla historie, tworzy narracje, redaguje blogi. Miłośnik literatury, muzyki, rzemieślniczego piwa i Bydgoszczy.
Redaktor.
W eCopywriting jest najkrócej - dołączyła do zespołu w 2020 roku, choć w branży działa dłużej. Specjalizuje się w pisaniu artykułów tematycznych z obszaru podróżowania, odżywiania, architektury, finansów i gastronomii. Wie wszystko o górach i potrafi doradzić, jak najlepiej wybrać kredyt hipoteczny i jak obniżyć cenę OC.
Wyślij wiadomość e-mail z zapytaniem ofertowym.
W treści dokładnie opisz specyfikację zlecenia: tematykę, rodzaj i ilość tekstu, termin wykonania oraz inne ważne informacje.
Poczekaj na odpowiedź z wyceną.
W ciągu 24 godzin od otrzymania wiadomości prześlemy odpowiedź z wyceną, sposobem rozliczenia i warunkami współpracy.
Rozpocznij współpracę.
Po zaakceptowaniu warunków możemy rozpocząć współpracę i&nbps;wziąć na siebie zadanie pisania treści.
Przed rozpoczęciem pracy szczegółowo analizujemy zlecenie i przygotowujemy strategię pisania.
Niezależnie od rodzaju zlecenia kierujemy się kilkoma ważnymi zasadami, które pozwalają osiągać optymalne efekty współpracy.