Prowadzenie bloga firmowego daje wymierne korzyści.
Zmaksymalizuj je dzięki atrakcyjnym treściom.

Korzyści z bloga firmowego

Poprawa wizerunku

Publikując interesujące dla odbiorców artykuły na blogu firmowym, zyskujesz ich zaufanie. Dzięki blogowi dajesz się poznać jako specjalista w swojej dziedzinie, który zna się na tym, czym się zajmuje. Poprzez udostępnianie wartościowych treści zgodnie z obraną strategią kreujesz wizerunek firmy, marki czy produktu.

Wyższe pozycje w Google

Prowadzenie bloga firmowego daje wymierne korzyści w postaci skuteczniejszego pozycjonowania. Regularne publikowanie tematycznych artykułów wzbogaca witrynę o nowe, wysokiej jakości treści, które są wysoko cenione przez Google. Dlatego koniecznie uwzględnij redagowanie bloga firmowego w swojej strategii SEO i content marketingowej.

Wyższa sprzedaż

Prowadzenie bloga firmowego umożliwia zareklamowanie i wypromowanie usługi bądź produktu w subtelny i przyjazny dla odbiorcy, a dzięki temu skuteczny sposób. W artykule publikowanym na blogu możesz przedstawić swoją ofertę z różnych perspektyw, docierając z nią do osób, które są nią naprawdę zainteresowane i przekonując je do kupna.

Większe zyski

Wzmocnienie wizerunku, wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, większa sprzedaż – to wszystko możesz osiągnięć poprzez prowadzenie bloga firmowego. Efektem jest to, na czym Ci najbardziej zależy, czyli większe zyski z prowadzonej przez Ciebie działalności. Nie zmarnuj tej szansy i zleć pisanie tekstów na blog profesjonalnej agencji copywriterskiej.

Dlaczego warto

69% zapytań więcej dzięki prowadzeniu bloga

Czy wiesz, że prowadzenie bloga firmowego zwiększa o ponad 2/3 szanse na pozyskanie klientów? Przy niewielkich nakładach ta forma promocji przynosi nadspodziewanie duże zyski. Jeśli nie chcesz z nich rezygnować, powierz pisanie tekstów na blog firmowy naszej agencji copywriterskiej.

70% odbiorców preferuje blogi jako źródło informacji

Blog firmowy to znakomite narzędzie do komunikacji z odbiorcami, klientami czy kontrahentami, którzy z chęcią go czytają, dowiadując się więcej o Twojej ofercie i tym, co masz do zaproponowania. Nie rezygnuj z tego i daj się poznać z dobrej strony!

47% kupujących sugeruje się blogami

Prawie połowa klinetów podejmuje decyzje zakupowe w oparciu o treści publikowane na blogu. Mając tego świadomość i powierzając prowadzenie bloga firmowego naszej agencji copywriterskiej, masz pewność, że skutecznie dotrzesz do odbiorców i utwierdzisz ich w przekonaniu, że warto skorzystać z tego, co masz do zaproponowania.

Blog firmowy w dobrych rękach

Dziesiątki prowadzonych blogów

Prowadzenie blogów firmowych to nasza codzienna praca. Wiemy, jak to robić skutecznie i z korzyścią dla Twojego biznesu. Zaufały nam setki polskich firm - dołącz do nich i zarabiaj więcej dzięki treściom na blogu!

Twój blog, nasza treść

Zlecając nam prowadzenie blogów firmowych, możesz zając się swoimi sprawami i tym, na czym znasz się najlepiej. Powierz nam wymyślanie tematów, tworzenie treści i publikowanie artykułów i miej pewność, że Twój blog jest prowadzony tak, jak tego oczekujesz.

Wsparcie w SEO i PR

Dostarczamy treści, które są wartościowe dla odbiorców i jednocześnie subtelnie zachęcają do skorzystania z Twojej oferty. Każdy artykuł jest ponadto zoptymalizowany pod kątem SEO, wspierając pozycjonowanie Twojej witryny.

Redagujemy blogi m.in. dla

Cennik - ile to kosztuje

Od 50 zł za jeden artykuł

Standardowa cena prowadzenia bloga firmowego wynosi 50 zł za jeden tekst o długości 3-4 tys. znaków ze Spacjami. Cena jest ustala indywidualnie, dlatego w przypadku większej objętości lub wyjątkowo skomplikowanych tekstów może ulec zmianie.

Atrakcyjne rabaty

Przy większym zamówieniu zapewniamy atrakcyjne rabaty. Powierzając nam regularne redagowanie bloga firmowego, możesz oczekiwać jeszcze bardziej atrakcyjnych cen.

Krótkie terminy

Jeśli zależy Ci na krótkim czasie realizacji zlecenia, sprostamy Twoim wymaganiom. Masz w nas pewne wsparcie niezależnie od tematyki Twojego bloga i częstotliwości, z jaką mają być publikowane wpisy.