Otwórz nowy rozdział w biznesie

Zleć projektowanie i tworzenie e-booka.

E-booki, które działają

Tworzymy e-booki, które przyciągają uwagę i przekształcają czytelników w lojalnych klientów.

komunikacja, klienci, reklama, marketing, widocznośćkomunikacja, klienci, reklama, marketing, widoczność

Autentyczność

Oferujemy pisanie e-booków na zlecenie, które promują produkty i odzwierciedlają wartości Twojej marki.

Ekspercki wizerunek

Z naszymi e-bookami szybko zyskasz miano eksperta w swojej dziedzinie. Twoja wiedza, nasze słowa!

Kompleksowa realizacja

Tworzenie e-booków od A do Z to nasza specjalność. Piszemy, projektujemy, wdrażamy i promujemy!

Ciekawe i nowoczesne e-booki na każdy temat

E-booki, które wspierają Twoją markę i dobrze się sprzedają

Możesz powierzyć nam tworzenie e-booka na zlecenie niezależnie od tego, czy chcesz go wykorzystać w marketingu swojej firmy, czy osiągać zyski ze sprzedaży.

Czas i koszty

Dlaczego spędzać godziny na tworzeniu e-booka, skoro możemy to zrobić za Ciebie? Skup się na swoim biznesie czy pasji, a my zajmiemy się resztą i dostarczymy Ci gotowy do dystrybucji i publikacji e-book.

Od pomysłu po wykonanie i promocję

Od pomysłu po publikację – nasze usługi obejmują cały proces tworzenia e-booka. Pisanie, redakcja, projektowanie okładki, wszystko w jednym miejscu.

Pisanie treści i projektowanie grafiki

Podajesz pomysł lub konkretny temat na e-book, a my zajmujemy się całą resztą – pisaniem tekstu, projektowaniem graficznym i składem treści. Jeśli chcesz, możemy pomóc Ci również w promocji e-booka.

Dlaczego warto zlecić nam tworzenie e-booka?

Oto niektóre argumenty przemawiające za współpracą z nami!

Fachowa realizacja

Z nami nie musisz się martwić o jakość. Każdy e-book jest wynikiem gruntownych analiz. Powstaje z uwzględnieniem Twoich potrzeb i przy użyciu profesjonalnych narzędzi.

komunikacja, klienci, reklama, marketing, widoczność, wizerunek
Spójna komunikacja

Oferujemy tworzenie e-booków, które trafiają w oczekiwania i gusta Twoich odbiorców i są pisane w tonie spójnym z Twoją marką. Dzięki temu mogą być integralną częścią Twojej strategii.

Dobra cena

Wysoka wydajność pracy, dostęp do zaawansowanych narzędzi i bogate doświadczenie, które idzie w parze z wiedzą i umiejętnościami, pozwalają nam na zaoferowanie atrakcyjnych cen za tworzenie e-booka.

Wsparcie marketingu

Wykorzystaj nasz e-book z myślą o promocji i budowaniu pozycji swojej marki. To skuteczny sposób na usprawnienie działań marketingowych i uzyskanie zadowalających oraz trwałych efektów.

nagroda, marketing, odznaka, sprzedaż, wizerunek
Wzmocnienie wizerunku

Wartościowy e-book, który zawiera informacje cenne dla Twoich odbiorców, ułatwia kreowanie pożądanego wizerunku marki. Dzięki naszym materiałom Twoja firma będzie dobrze postrzegana.

seo, zyski, wzrost
Pozyskiwanie użytkowników i leadów

Umiejętnie posługując się e-bookiem w celach marketingowych, możesz liczyć na zwiększenie liczby użytkowników na stronie i wsparcie pozycjonowania, co ułatwia Ci pozyskiwanie klientów.

seo, research, informacje, marketing, widoczność, sprzedaż
Uniwersalne zastosowanie

E-booki są wyjątkowym narzędziem, które możesz zarówno wykorzystać z myślą o promocji własnej marki, jak i bezpośrednio sprzedawać. W obu przypadkach warto powierzyć nam tworzenie materiału!

seo, zyski, wzrost
Wyższe zyski

Niezależnie od tego, w jakich celach zamierzasz się posługiwać e-bookiem, odpowiednie wykorzystanie go może przynieść Ci wymierne profity. Wystarczy, że zlecisz nam jego wykonanie i promocję!

40 zł

za stronę

W cenie otrzymujesz:

  • profesjonalne, wysokiej jakości treści gotowe do publikacji,
  • gwarancję oryginalności (raport antyplagiatowy na życzenie),
  • redakcję i korektę,
  • jedną turę ewentualnych poprawek,
  • możliwość dodania tekstu w panelu CMS (np. WordPress, Joomla!, własne oprogramowanie),
  • 100% poprawności językowej,
  • atrakcyjne i spójne z treścią grafiki,
  • przeniesienie praw autorskich,
  • dobór słów kluczowych,
  • analizę konkurencji,
  • research,
  • propozycje tematów artykułów,
  • optymalizację SEO,
  • personalizację treści pod kątem określonych odbiorców.

Dla kogo piszemy e-booki na zamówienie?

Mali
przedsiębiorcy

komunikacja, klienci, reklama, marketing, widoczność

Średnie i
duże firmy

Osoby
prywatne

Instytucje
i organizacje

Przy projektowaniu stron internetowych potrzebuję tekstów, które pasują do koncepcji wizualnej danej witryny, dobrze konwertują i są po prostu ciekawie napisane. Dzięki współpracy z eCopywriting otrzymuję je zawsze na czas.

Piotr
Stasiak

UX/UI designer, właściciel agencji Effective Designs.

Co miesiąc zamawiam paczkę artykułów sponsorowanych, które wykorzystuję w celach promocyjnych. Efekty i odbiór treści są świetne, dlatego z czystym sumieniem mogę zarekomendować agencję copywriterską eCopywriting.

Dariusz
Sokołowski

Właściciel agencji modelingowej Infernal.

Prowadzę agencję interaktywną zajmującą się tworzeniem stron internetowych i pozycjonowaniem. Gdy potrzebujmy treści na projektowane przez nas witryny lub wartościowych artykułów pozycjonujących, korzystamy ze wsparcia eCopywriting.

Krzysztof
Czukiewski

Właściciel agencji marketingowej CPSystem.

Zleć naszej agencji copywriterskiej tworzenie e-booków na zamówienie i wykorzystaj je, aby wzmocnić swoją markę, zwiększyć widoczność i zainteresowanie ofertą potencjalnych klientów. Dostarczamy materiały, które służą jako skuteczne narzędzie marketingowe. Możesz ich używać zarówno do informowania i edukowania, jak i angażowania potencjalnych klientów.

Proponujemy pisanie na zlecenie e-booków dostosowanych do potrzeb i celów Twojej firmy. Wystarczy, że umieścisz je na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych czy wyślesz za pomocą newslettera, a Twoi czytelnicy będą mogli z łatwością je pobrać i przeczytać niezależnie od tego, gdzie się znajdują.

Oferujemy projektowanie e-booków, które są wartościowe pod względem treści i atrakcyjne wizualnie. Dobrze zaprojektowane, przyciągają wzrok i zachęcają do zapoznania się z zawartością. Nic więc dziwnego, że wiele firm decyduje się na wykorzystanie tego narzędzia w swojej strategii marketingowej, aby wyróżnić się na rynku i przyciągnąć potencjalnych klientów.

Temat e-booka powinien być spójny z profilem działalności Twojej firmy. Jeżeli zajmujesz się na przykład sprzedażą artykułów sportowych, dobrą treścią mogą być porady dotyczące wyboru odpowiedniego sprzętu dla różnych dyscyplin sportu lub poradniki na temat prawidłowego wykonania określonych ćwiczeń. Rola naszej agencji copywriterskiej polega na zadbaniu o to, aby e-book stał się źródłem cennej wiedzy dla czytelników, a treść była w jak największym stopniu zgodna z obszarem Twojej działalności.

Przy tworzeniu treści skupiamy się na dostarczeniu czytelnikowi praktycznych rozwiązań i informacji. Praktyczne poradniki, rankingi, podsumowania, recenzje i innego rodzaju wartościowy content zawsze cieszy się dużą popularnością, a czytelnicy chętnie się nimi dzielą.

Podczas pisania pamiętamy o strukturze treści. Każdy e-book ma jasno zdefiniowany początek, rozwinięcie i zakończenie. Początek powinien wprowadzać czytelnika w tematykę, rozwinięcie to główna część, gdzie dzielimy się wiedzą, a zakończenie podsumowuje poruszone tematy i ewentualnie kieruje czytelnika do kolejnych kroków, na przykład odwiedzenia strony internetowej firmy.

Jedną z pierwszych rzeczy, o której warto pamiętać podczas tworzenia e-booka, jest jak najlepsze dostosowanie do grupy docelowej. Rozumiejąc, kim są czytelnicy, czego szukają i jakie mają wymagania, możemy dostarczyć im to, czego oczekują – w najlepszym wydaniu.

Innym ważnym elementem jest format dokumentu. Dostępne są różne formaty e-booków, takie jak PDF, EPUB czy MOBI, a każdy z nich ma swoje zalety i wady. Wybór jednego z nich powinien zależeć Twoich celów i miejsca publikacji treści. Jeśli planujesz dystrybucję np. za pośrednictwem Amazona, zdecyduj się na format MOBI.

Podczas tworzenia e-booka zastanów się nad jego długością. Dopasuj ją do tego, jak wiele chcesz przekazać odbiorcom. Miej na uwadze, że treść nie musi być długa, aby była wartościowa – często krótsze dokumenty, które skupiają się na jednym konkretnym temacie, są atrakcyjniejsze dla czytelników niż długie formy.

Cena stworzenia e-booka na zamówienie zależy od wielu czynników i jest ustalana indywidualnie dla każdego zlecenia. Znaczenie ma przede wszystkim zakres prac, który poza pisaniem tekstu może obejmować także projektowanie graficzne, redakcję i korektę. Na koszt usługi wpływa ponadto złożoność tematyki. Pisanie o łatwiejszych, mniej specjalistycznych zagadnieniach jest zazwyczaj tańsze, podczas gdy bardziej skomplikowane wymagają głębszej wiedzy i większego doświadczenia, co może wpływać na wyższą cenę. Innym istotnym czynnikiem jest długość e-booka – im bardziej obszerny, tym więcej pracy wymaga jego tworzenie.

Jednym z najważniejszych aspektów wykorzystania e-booków jest fakt, że mogą one stać się dodatkowym źródłem dochodu dla Ciebie lub Twojej firmy. Możesz sprzedawać je jako samodzielny produkt lub w ramach większego pakietu. Koszty produkcji i dystrybucji e-booków są znacznie niższe niż tradycyjnych książek. Nie musisz martwić się o wydatki na druk, magazynowanie czy wysyłkę. Wszystko odbywa się online, co pozwala na oszczędności, które można przeznaczyć na rozwój firmy.

E-book nie musi być obszerną publikacją – może mieć formę np. krótkiego poradnika, raportu, studium przypadku czy instrukcji obsługi zawierającej informacje, które są cenne dla Twoich czytelników. Im bardziej wartościowa treść, tym większe prawdopodobieństwo, że Twój e-book będzie polecany innym, co z kolei przełoży się na lepszą widoczność Twojej firmy i zwiększenie sprzedaży.

Pierwszym krokiem w tworzeniu e-booka wskazanie głównego celu, dla którego powstaje. Czy chcesz edukować czytelników, zwiększyć świadomość marki czy może generować leady? Definiując zadanie realizowane przez treści, możemy dokładnie zaplanować strukturę i zawartość. Ustalamy, ile rozdziałów będzie zawierał e-book i jakie tematy zostaną poruszane w każdym z nich. Kolejnym krokiem jest faktyczne pisanie tekstu, który realizujemy zgodnie z najlepszymi standardami i ze szczególnym przywiązaniem do jakości.

Po napisaniu treści przychodzi czas na redakcję i korektę. W ich ramach sprawdzamy i poprawiamy teksty pod względem językowym, merytorycznym i edytorskim. Kolejnym krokiem jest projektowanie e-booka i zdecydowanie, jakie elementy graficzne, kolory i motywy chcesz w nim wykorzystać. Powierzając nam to zadanie, masz pewność, że zadbamy o spójność designu z Twoją marką.

Ostatnim krokiem jest publikacja i promocja. Możesz go umieścić na naszej stronie internetowej, udostępnić w mediach społecznościowych, wysłać do swoich subskrybentów za pomocą newslettera, dodawać do zamówień czy sprzedawać. Wszystko zależy od Twojego podejścia i przyjętej strategii.

Bardzo ważnym elementem tworzenia e-booka jest zapewnienie mu odpowiedniej prezentacji. Dobrze zaprojektowany, przyciągnie uwagę odbiorców i podkreśli profesjonalizm firmy. Zlecając nam projektowanie i pisanie, zyskujesz gwarancję atrakcyjnego layoutu, czytelności i spójności graficznej.

Właśnie czytelność jest jedną z ważnych cech dobrego e-booka. Przykładamy szczególną wagę do tego, aby tekst był łatwy do skanowania, przeczytania i zrozumienia. O ile nie jest skierowany do wąskiej grupy specjalistów czy pasjonatów, unikamy skomplikowanych sformułowań i języka branżowego.

Inną kluczową cechą jest wartość treści. Dobry e-book dostarcza czytelnikowi informacji, których poszukuje, np. takich, które pomagają mu w rozwiązaniu jakiegoś problemu, nauczeniu się czegoś nowego, znalezieniu inspiracji czy nawet rozśmieszeniu. Im więcej wartości zapewniasz, tym bardziej prawdopodobne jest, że czytelnik będzie chciał podzielić się e-bookiem z innymi i przekierować na Twoją stronę więcej ruchu.

Projektowanie e-booka na zamówienie pozwala Ci dowolnie określić wymagania dotyczące layoutu i grafiki. Wiemy, jak wykorzystać tę okazję do promowania Twojej marki, np. poprzez użycie Twojej kolorystyki, logo, sloganów czy wskazanie Twoich produktów albo usług jako rozwiązanie problemów czytelnika itp. W ten sposób e-book staje się skutecznym narzędziem marketingowym, które pomaga w zwiększeniu świadomość marki i przekonaniu większej liczby osób do skorzystania z Twojej oferty.

Zlecenie tworzenia e-booka naszej agencji pozwala Ci oczekiwać profesjonalnego i kompleksowego wykonania. Dysponujemy doświadczonym zespołem specjalistów – od copywriterów, przez grafików, po redaktorów korektorów, którzy potrafią tworzyć produkty najwyżej jakości.

Przy każdym projekcie stawiamy na indywidualne podejście. Dokładnie analizujemy Twoje potrzeby i oczekiwania, aby dostarczyć Ci e-book, który wspomoże realizację Twoich strategii biznesowych. Tworzymy dokumenty, które przyciągają uwagę, są atrakcyjne pod względem wizualnym i pełne wartościowej treści. Z powodzeniem możesz wykorzystać je jako skuteczne i tanie narzędzia marketingowe, a także źródło wiedzy, które docenią Twoi czytelnicy.

Oprócz tworzenia oferujemy pełną obsługę w zakresie promocji e-booków. Pomagamy w opracowywaniu skutecznej strategii reklamowej, tworzymy atrakcyjne materiały marketingowe i pomagamy w dystrybucji. Decydując się na zamówienie go w naszej agencji copywriterskiej, dostajesz e-book najwyższej jakości, który przyniesie realne korzyści dla Twojego biznesu. Cenimy Twoje zaufanie i dołożymy wszelkich starań, aby spełnić Twoje oczekiwania.